کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

بدون عنوان

1393/11/15 8:53
نویسنده : آزاده
398 بازدید
اشتراک گذاری

از اخرین نوشته تا حالا خیلی زمان گذشته . با برنامه هایی که برای مسابقات دو دارم با این حال که وقت می شه بیام و پست بگذارم ولی انگار دست و  دلم به نوشتن نمیره. و نگران کارهای دیگه ام هستم. توی این مدت بعد از سفر اهواز یه سفر دو روزه به شمال داشتیم و بعد خونه مامان جون ده روزی موندیم. در راه برگشت خونه سپیده سر زدیم. صبح ها که کوروش مهد کودکه و من هم یک روز  در میان باشگاه وکوه می رم. عصر اینقدر خسته ام که دوست دارم حتی چند ثانیه کوروش اجازه بده من بخوابم. ولی حتی موقع دراز کشیدن هم کوروش می گه که پاشو روز شده ببین بیرون رو هوا روشنهچشمک

دیروز 14 بهمن خاله نگار اومده  خونه ما. کمک بابایی چند روزی که من نیستم از کوروش مراقبت کنه.

امیدوارم که کوروش توی این مدت پسر خوبی باشهبغل

این لباس خوشگل کادوی عمو اصغره که کوروش خیلی دوستش داره آرام

یک روز تا ایستگاه 2 توچال با کوروش کوهنورد

با این حال که شب قبلش برف امده بود ولی همه آب شده بودن و اقا کوروش هم ناراحت

لباس قشنگی که مامان جون بافته

یک روز در مهمانی و راحت بودن کوروش

20 دی ماه و شرکت کوروش در یک همایش و تشویق کردن کوروش که برای همه دست می زد

خونه عمه کبری و خرگوش سیاوش

پارسا دوست کوروش

یوتا دختر خاله مامان

محله ما روز برفی . روز بعد از این که از خونه مامان جون برگشتیم تهران

کفش های جدیدش که روزهای اول توی خونه می پوشید و خیلی دوستشون داره

عشق ساندبیچ

مانا دوست کوروش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)