کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

آنچه گذشت ....

1392/5/23 10:32
نویسنده : آزاده
218 بازدید
اشتراک گذاری

ما چند وقتی نبودیم از اول مرداد تا یازدهم مرداد رفتیم پیش مامان شهین و باباجون .

جمعه هم با بابایی برگشتیم تهران. چند روز اول هم که برگشتیم مشغول سروسامون دادم به حساب های آپارتمان بودم آخه امسال به قول بابای کوروش نمردیم و مدیر هم شدیم !!؟ چشمک مسئولیت دریافت شارژ آپارتمان به عهده ماست. وبا وجود کوروش جونم خیلی کار ساده و شیرینیه گریه . بعدش هم عید فطر و تعطیلات رسید. و چند روز بعد هم که خیلی هوس کرده بودم مهمون دعوت کنم و توی فکرش بودم  که عمو حسن و مائده از اراک اومدن پیشمون. به من و کوروش که خیلی خوش گذشت . امروز  صبح هم که مهمونها رفتن و کوروش هم که خیلی خسته شده خوابیده من هم فرصت کردم بعد از تقریباً یک ماه یک پست بگذار

چیتگر

دریاچه چیتگر

شنبه 19 مرداد دریاچه چیتگر

پسرم خیلی خوابیده و خواب آلوده هنوز


یکشنبه 20 مرداد تولد خاله نرگس

  

خاله جونم تولدت مبارک

مسافرت شیراز خوش بگذره سوغاتی یادت نره

 

گلوریا و کوروش

گلوریا

این نی نی خوشگل دختر دایی مائده جونه که امشب اومدن پیش ما

این پسملی من چقدر سربه زیره ! اصلا به این دخمل خوشگل نگاه هم نمی کنه

اصلا نی نی ها همدیگر رو نبوسیدن تعجب 

فقط آخرشب که اومدیم خونه به زور آرومش کردیم از بس که برای نی نی گریه کرد

 

کوروش

کوروش

اخم نکن مامان

عمو جون که خیلی از علاقه نی نی به لالایی گوش دادن خوشش اومده بود مرتب ازش فیلم وعکس می گرفت. اینجا هم انگار به آقا برخورده که چرا راحتش نمیگذارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان موژان جون
23 مرداد 92 13:19
الهی قربون این پسملی برم همیشه به گشت تولد خاله جونتم مبارک فدای اون سر به زیریت
مامان موژان جون
23 مرداد 92 13:20
اگه دوست داشتی منو ببینی برو خصوصی رمز گذاشتم
مامان موژان
24 مرداد 92 11:55
عزیزم رمزرو برات گذاشتم برو خصوصی


thank you
معصوم
24 مرداد 92 15:00
سلام مامانی نی نی گل چطوره حالش ؟ خوش گذشت چه عجبا از این طرفها
یاسمن
25 مرداد 92 14:01
سلام مامانی ؟
چکار می کنی با این کوچولو
دلم براتون تنگ شده
به امید دیدار


سلام خانومی ممنون از احوال پرسی تون
خوبیم . این کوچولو هم خیلی پسر خوبی شده!!!
نرگس مامان کوروش
31 مرداد 92 16:07
چه پسر گلی داری عزیزم. چه قیافه مردونه ای هم داره. اسم پسر منم کوروشه. خوشحال میشیم بهمون سر بزنید. kooroshema.niniweblog.com راستی چطور لینکتون کنم؟
مامان کیاراد(آرزو)
4 شهریور 92 18:27
سلام.خوشحالم که برگشتینکوروش جون چه بزرگ شده ماشاا...همیشه شاد باشی عزیزم
مامان رهام جونی
4 شهریور 92 18:28
پسر شیرینی دارین خدا حفظش کنهبه ما هم سر بزنید مامانی