کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

قد و وزن کوروش در 19 ماهگی

1392/7/19 16:24
نویسنده : آزاده
232 بازدید
اشتراک گذاری

قد پسری

 پسر  گلم چند روزی می شه که روی انگشت های پاهات می ایستی و

کلیدهای برق رو روشن می کنی . تا حالا کلیدهایی که کنار مبل ها بود

با چسب ایمن شده بودن اما حالا دیگه دستت می رسه...تشویق

کوروش

کوروش عزیزم هفته پیش دو تا دندون نیش دیگه هم به مرواریدهای

خوشگلت اضافه شد. حالا شانزده تا مروارید زیبا داریلبخند

 اگر دقیق قد و وزنت را اندازه گرفته باشم 86 سانتی متر و وزنت هم 12کیلو و600 گرم

کنار دیوار نگهت داشتم که قدت رو علامت بزنم ولی اینقدر تکون خوردی که نشد

خواستم مثل دکترت وقتی دراز کشیدی اندازه گیری کنم که اصلا حرفش

هم نزن  من که حریفت نشدم... کلافه

از وقتی که کنار دیوار نگهت داشتم چند باره می آیی و اونجا راست می ایستی

کنجکاو شدی که چرا این کاری رو کردم  متفکر

الهی قربونت برم عزیز دلم ماچ

غذا خوردن کوروش

کوروش

کوروش

کوروش

خیلی خوبه که بچه ها موقع غذا خوردن آروم روی صندولیشون می شینن چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

معصومه
19 مهر 92 15:43
ماشاءاله به این گل پسر خدابه دادتون برسه چون دیگه داره دستش به همه چی می رسه
مامان موژان جون
20 مهر 92 11:18
الهی فدات بشم که داری بزرگ میشی وای دست گذاشتی رو دلم عزیزم دخملی منم همینه غذاشو من میدم دهنش بد میر جایی دیگه میگه تموم شد صدام کن بیام بخورم
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 15:53
ماشالا................... دیگه مردی شده.....