کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

سفر شمال

1392/8/11 14:30
نویسنده : آزاده
211 بازدید
اشتراک گذاری

توی این آلودگی هوای تهران بابا جون و مامان جون تصمیم گرفتن

منو چند روزی ببر سفر شمال     

کوروش

روز اول هوا خوب و آفتابی بود مامان لباس منو کم کردتا یه کمی افتاب بگیرم

دریا

دریا

 شب ماسوله

بیرون هوا بارونی و خنکه منم خیلی امشب شارژم خیال خوابیدم هم ندارم

ماسوله

یک شب  ماسوله خوابیدم . من صبح زود بیدار شدم 

ماسوله

اینجا هم نمایی از بالای تله کابین رامسر

حیف شد که من خواب بودم

کنار دریا

روزهای بعد هوا کمی سردتر شد

 فکر نکنید من اخمو هستم . چون نمیتونم برم شنا نالاحتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرشایان
12 آبان 92 21:54
همیشه به خوشی و شادی پسر ناز
مامان بردیا شیطون
12 آبان 92 22:54
جانم.... همیشه به تفریح.....