کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

اولین مدرک عکس دار کوروش

1393/2/21 14:06
نویسنده : آزاده
151 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابا زنگ زد و عکس 3*4 برای تمدید اعتبار دفترچه بیمه کوروش خواست .  دوسال کوروش

تمام شده بود و باید دفترچه عکس دار میشد. من هم که صبح زود  رفته بودم ورزش خیلی خسته بودم

و فرصت استراحت نداشتم. ولی تا عصر بابا چند بار تماس گرفت و خواست که حتما امروز عکس آماده

بشه. ما هم سریع رفتیم عکاسی. قبل از رفتن خودت تی شرتی که علی عید برات خریده بود پوشیدی و

من نتونستم لباست رو عوض کنم. توی عکاسی از عکاس خجالت کشیدی و تونستم پیرهن تنت کنم. و

چون لباس آبی زیر اون معلوم بود دکمه اولش رو ببندم تا مرتب بشی. فلش ها که خاموش روشن میشد

تو هیجان زده می شدی و میگفتی خاموش شد... روشن شد... و عکسها ت چند بار خراب شد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahsa
22 اردیبهشت 93 10:08
ای جانم خاله جون قربونت برم . رفتی جز مدرک دارها
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 19:44
جوووووووووووووووووووووووووونم ماشالا مردی شدی دیگه فدات بشم