کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

تغذیه کودک در ماه هشتم

1391/7/7 12:01
نویسنده : آزاده
136 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه به غذای نی نی زرده تخم مرغ اضافه کردم اما دکتر توصیه کرده که بعد از شستن تخم مرغ و پختن 15 دقیقه ای آن زرده را با شیر مخلوط و نرم کرده وبه نی نی بدهم. گاهی هم سوپ اماده باشه زرده را به سوپ اضافه می کنم این طوری بهتر می خوره. این ماه حبوبات که نفخ کمتری  داره به سوپش اضافه شده. شاید دادن بستنی زود باشه ولی کوروش خیلی دوست داره و مقدار کمی روزانه به او بستنی می دهم. کدوی حلوایی و سبز رو که داخل غذاهای خوشمزه بخارپز شده و طعم خوبی به خودش گرفته رو هم خوب می خوره. حریره را هم گاهی با بادام یا گردو یا پسته خام درست می کنم. میوه های رنده شده خیلی خوبه. چون کوروش قطزه آهن نمی خوره  سعی می کنم روزانه از گوشت و سبزیجات استفاده کنم. انگار از فرنی برای صبحانه خسته شده چند روزیه که فرنی نمی خورده .

آخرین بار دکتر توصیه می کرد که دادن گندم تا 9 ماهگی و دادن نخود تا یک سالگی به نوزاد

ممنوع است.

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)