کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

5 شنبه 30 خرداد / آبشار سنگان

1392/4/1 17:01
نویسنده : آزاده
412 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دسته جمعی اومدیم آبشار سنگان. از جاده کن اومدیم روستای سولقان بعد هم رسیدیم به روستای قشنگ سنگان . از ماشین که پیاده شدیم 3 ساعت کوهپیمایی کردیم تا رسیدیم به این آبشار زیبا.

آبشار سنگان

من که عاشق آب بازی هستم دویدم طرف آب و هر چه سنگ اطراف رودخونه بود

انداختم توی آب . چندبارهم خودم افتادم توی آب و همه لباس هام خیس شد

 

آبشارسنگان

باغ گیلاس

اینم یه باغ گیلاس که توی مسیر بود .

قبل از رسیدن به این باغ هم  باد تندی اومد و کلاهم

افتاد توی یک دره کلاه نی نی

مامانی نگران بود که من گرما زده نشم   پسربچه شیطون

باغ گیلاس

موقع نهار

بعد از اون همه بازی تو آب و باغ  گیلاس توی راه که می اومدیم خوابیدم

آخه مامانی منو ساعت 5 صبح بیدار کرده بود

موقع نهار هم که رسیدم به روستای سولقان خیلی خسته شده بودم 

خوابم برد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان موژان جون
4 تیر 92 21:15
جانم چه خوابی این پسری