کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

سه شنبه 4/4

1392/4/5 11:13
نویسنده : آزاده
162 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دو روزه که پشت سرهم می آید ولنجک کوهنوردی

امروز عصر باد خنک و تندی می وزید مجبور شدیم قبل ازرسیدن به ایستگاه3

توچال من و کوروش برگردیم . اینجا که منتظر برگشتن بابایی هستیم چند تا عکس

گرفتیم.

بام تهران

کوروش بر بام تهران

شکلات

شکلات !؟؟

نه اصلا میل ندارم مامان

لالایی نی نی

 پسمل گل من موقع دیدن  لالایی که از شبکه پویا پخش می شه

اونقدر غرق این لالایی ها شده که داره طالبیشو با پوست می خورهخنده

کوروش

مامان فدات بشه که این قدر رفتی تو حال وهوای لالایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان المیرا
5 تیر 92 22:50
سلام مامانی گل پسرت خوبه ؟ ماشاء اله
نازنین
6 تیر 92 22:40
سلام چه گل پسر ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
مامان موژان جون
7 تیر 92 2:04
الهی فدای تو پسر
دختر خاله صبا
17 مرداد 92 22:22
سلام مامان کوروش. من عاشق این پسر ورزشکارم. دلم براش یه ذره شده