کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

16 ماهگی کوروش

1392/4/6 18:19
نویسنده : آزاده
175 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم امروز ششم تیره و تو 16 ماهه شدی .    

امروز خیلی خوشحال و بازیگوش شدی. الان هم که دارم این پست رو مینویسم مرتب می آیی و می پری توی بغلم که بریم باهم بازی کنیم . شاید هم امروز من بیشتر برات وقت گذاشتم  که این قدر تو شنگول شدی مامانی !!!  ای کاش همه لحظه های زندگیمو می تونستم با تو بگذرونم و فقط و فقط با تو بازی کنم. هر کاری که تو دوست داری قلب

دلم برای یک ماهگیت تنگ شده برای سال پیش همین موقع ها هم همین طور ...حتما سال دیگه هم برای یک این طور روزی دلم تنگ می شه برای شیرین کاری هایی که تازه یاد گرفتی و من و بابا به تو ذوق می کنیم...

دیگه یادگرفتی چیزهایی رو که از توی ظروف آشپزخونه می ریزی سر جاش بزاری و جمع کنی.( البته اگر تحمل من سر نره)  

از تخت و مبل که بالا می ری خودت رو به شکم می خوابی و آهسته می آیی پایین.

امروزصبح با هم رفتیم بانک ( به قول بابایی مامان پول هاشو بگذاره توی حسابش) تو هم برگه نوبت دهی رو مرتب می گرفتی به طرف کارمند بانک اونم که خیلی از تو خوشش اومده بود یه شکلات بهت داد.

پسرگلم تا حالا 12 دندون داره که دیگه میتونه حتی گردو رو هم خودش بجود. چند روز پیش که یکی از دوستای بابایی بهت یه شکلات سفت داده بود تعجب کرد که تو داشتی اونو کامل با اجیل داخلش می خوری .  

 

پارک

سرسره بازی کوروش

پارک

نرمش کردن کوروش

اینجا هم که چشم کوروش به مردم افتاد که ورزش می کنن

اونم شروع کردن به نرمش

 

نی نی قوی

 امروز توی پارک حسابی بازی کردی عزیزم.

یه کم کار فنی هم انجام دادی

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامی92
6 تیر 92 18:38
سلام خدا حفظش کنه
مامان موژان جون
7 تیر 92 2:05
سلامممممممممممممممممم 16 ماهگیت مبارک پسملی ناناز
معصوم
10 تیر 92 1:59
سلام عزیزم پس تو چرا مسابقه شرکت نکردی ؟!!
مامان کیاراد -آرزو
10 تیر 92 6:35
16 ماهگیت مبارک چقدر خوش تیپی .......
مامان مرضیه
10 تیر 92 13:15
سلام کوروشی ... کوروش ما به خودش میگه دودوش من هم شمارو لینک کردم از این به بعد زیاد دیدنه دودوشه شما میام خیلی پسر آقایی و خوشتیپ و خوشگلی داریم ما مگه نه؟ خدا نگهشون داره
مریم جون
11 تیر 92 0:24
چشم نخوری نی نی با این عینک دودی که زدی