کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

تله سیژ توچال

1392/4/11 17:34
نویسنده : آزاده
551 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته هم دوشنبه با مامان و بابا رفتیم توچال    

بابایی می گه کوروش امروز دوتا تجربه جدید داشته

اول اینکه تا ارتفاع بالاتر از روزهای دیگه رفتیم و

دوم برگشتنی از جشمه  تا ایستگاه 1 با تله سیژ اومدیم  

ایستگاه 3

من نه کلاه می خوام نه عینک !!!!متفکر

تله سیژ

تله سیژ توچال  

تله سیژ

       مامانی فکر می کرد من امشب خسته ام و زودتر بخوابم 

ولی کلی بازی کردم بعد هم لالایی گوش دادم

بعد خوابیدم     

بازی نی نی

                          بازی نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان موژان جون
11 تیر 92 20:44
فدات پسملی انشالله همیشه با مامان جون وباباجون به گشت وگذار بری
لیلا
13 تیر 92 2:02
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 15:46
سلام من سحرم داداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده شما می تونید به 3 نفر رای بدید ازتون منون می شم که من جز اون 3 نفر باشم بیاید وبم عکس داداشم رو ببینید.کدش380شماره پیامکم 20008080200.نمی دونم چه جوری جبران کنم دوستون دارم هوارتابهم رای میدید؟پسرتون خیلی نازه بووووووووووووووووووس
مامان موژان
17 تیر 92 14:27
ثریا
18 تیر 92 15:14
به به آقا کوروش همیشه به گشت و گذار ایشالله همیشه سلامت باشید و دلتون خوش با پسر نازتون
مرجان مامان اران
19 تیر 92 15:15
همیشه خوش باشید عزیزمممم مرسی پیشمون اومدین لینکتون کردم
negin
19 تیر 92 23:11
salam. che nini naazi. man beram oon bala mitarsam!!!!! afarin nini
سحر(آبجی محمد طاها)
21 تیر 92 21:45
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| پیش ما هم بیاید.اسب سواری که بلدید؟
مامان كياراد(آرزو)ا
24 تیر 92 11:37
هميشه به گردش عزيزدلم...