کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

اولین باری که مامانی کوروش رو گذاشت خونه سحر جون .....

1392/4/19 0:54
نویسنده : آزاده
218 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز مامان امروز عصر من کار داشتم و نمی تونستم تورو همراه خودم ببرم. چند روز پیش که با هم رفتیم منیریه خرید کنم خیلی شیطونی کردی حتی ویترین چند مغازه ورزشی رو بهم ریختی تا توپ بسکتبال پشت ویترین رو برداری بازی کنی

تصمیم گرفتم تو رو ببرم خونه دختر خاله سحر. از چند روز پیش گفتم می تونه تو رو نگه داره ؟ با کمال میل و لطف زیاد قبول کردن. و  گفت از همین حالا می گم 4 شنبه تمام وقت من مال کوروش

از اینکه همیشه می دیدم با سحرجون بازی می کنی خیالم راحت بود البته بابایی چند باری به من زنگ می زد و می گفت نکنه کوروش اذیت و بی قراری کنه. خلاصه وقتی برگشتم سحرجون تعریف کرد که چقدر باهم بازی کردید و تو چه کارها که نکردییییی برای خودت خورده و ریخته بودی

سحر جون ممنون کوروش خیلی دوستت داره

 

 اینم عکس هایی از دوچرخه بازی (نه دوچرخه سواری )کوروشم


کلمه جدیدی هم که یاد گرفتی هر وقت دوچرخه می بینی می گی  دو

سه چرخه

سه چرخه

 

برگشت از توچال

مامان عاشق این نگاه کردنته که با شیطنت زیرچشمی نگاه می کنی و می خندی

تله سیژ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

sara
19 تیر 92 23:54
http://amour-en-portrait.ca.cx
معصومه
20 تیر 92 15:15
سلام عزیزم حالت چطوره؟ نی نی کوچولو چطوره؟ دیروز اذیت کرده یا نه
مامان موژان جون
22 تیر 92 11:40
وای که بازار میبریشون یکی باید مراقب این بچه ها باشهعزیزم با اون ریز دیدنش وخندیدنش
المیرا
22 تیر 92 12:29
اصلا از اولش هم معلوم بودکه این پسر اذیت نمی کنه