کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

کوروش من توی این سن چقدر باید بخوابه و چقدر باید بخوره؟

1392/5/30 15:34
نویسنده : آزاده
191 بازدید
اشتراک گذاری

     لبنیات: 2 تا 3 وعده
             نان و غلات: 6 وعده
میوه‌جات: 2 تا 3 وعده
سبزیجات: مثل میوه
پروتئین: 2 وعده

  • چقدر باید بخوابد؟       

بین 12 تا 14 ساعت در شبانه روز، شامل یک خواب شبانه بلند (10 تا 12 ساعت) و یک چرت 1 تا 3 ساعته روزانه.

پسر گل من بعضی روزها یک نوع غذا رو با اشتها می خوره روز دیگه همون غذا رو لب نمی زنه

صبحها هم  بیشتر شیر می خوره بعد از اون میوه هایی که دوست داره مثل موز و پوره سیب . ساعت 12 اولین وعده غذاییش شروع می شه و تا شب هی می خوره ....

عشق هندونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان اهورا
30 مرداد 92 16:03
سلامتبریک میگم،وبلاگ قشنگی داریناز طرف من روی ماه پارسا جون و ببوسین. راستی اگه با تبادل لینک موافق هستین به من سر بزنین و خبر بدین
مرجان مامان آران
31 مرداد 92 11:45
اگه این جوری بخوابنو و بخورن که دیگه غمی نداریم عالی میشه
ثریا
31 مرداد 92 23:53
نوش جون این گل پسر
مامان موژان جون
2 شهریور 92 12:08
واه عزیزم من کامنت گذاشته بودم ولی مثل اینکه خورده شد عیبی نداره گلم افرین به این پسملی که غذاهلاشو میخوره به به چه هندوانه ای میخوره
مامان کیاراد(آرزو)
4 شهریور 92 18:32
هزارماشاا....به کوروش جون که هم خوب میخوره هم خوب میخوابهکاش همه ی بچه ها اینطوری باشن