کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

یک ماه با مادر بزرگ

1392/7/13 14:52
نویسنده : آزاده
158 بازدید
اشتراک گذاری

18 شهریور بابا جون رفت سفر لهستان.      من و کوروش هم همون شب با خاله عاطفه وکیارش رفتیم خونه خانم هوشیار مهمونی. روز بعد هم خونه خاله کبری . کوروش اینقدر سرگرم بود که خدا رو شکر سراغی از بابایی نگرفت . سه شنبه شب رفتیم خونه مامان بزرگ و بابابزرگ . روز بعد هم خاله عاطفه و کیارش رفتن اهواز. قبل از رفتن ما مادر جون برای کوروش یه تاب خریده بود و اون رو نصب کرده بود روی در. این مدت خیلی با تاب بازی سرگرم شد.   من و کوروش تا جمعه 29 شهریور پیش مامان بزرگ موندیم  تا باباجون از سفر برگشت و.... شنبه هم با مادر جون  وخاله نگار حرکت کردیم به سمت تهران. این دوازده روزی که مادر جون پیش ما بود خیلی به ما خوش گذشت. دیروز (جمعه )مادر جون برگشت خونه و ما بعد  از مدتها باهم بودن تنها شدیم. امروز که بیدار شدم فکر کردم مامان جون میز صبحانه رو آماده کرده ولی یادم اومد که دیگه اینجا نیست.

 

خونه مرصاد 

نون خوردن نی نی

این قدر این نون  رو این ور و اون ور کرد که رفت توی چشم راستش

انگار این پسر تاحالا نون نخورده بود...

اسباب بازی ها مرصاد

کوروش در مهمانی خونه خانم هوشیار

 

دندون های  نیش پایین پسرگلم این ماه (توی هجده ماهگیش ) رشد کرده

مبارک باشه عزیز دل مامان   

               

 

 کیارش

 این هم کیارش پسر خاله کوروش با سیاوش مفیدی که خیلی دوستش داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان موژان
13 مهر 92 23:13
الهی من فداش بشم با اون نان خوردنش الهی خاله قربونش بره

مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 0:27
اخییییی عزیزمممم واقعا ادم دلتنگ میشههههههههه چه عکسای بامزه ییییییییی
مامان اهورا
14 مهر 92 3:26
الهی...................درکت می کنم منم وقتی با مامانم اینا هستم تا چند روز بعد از رفتنشون همش فکر می کنم باهامونن!!!!
مامان سجاد و ساجده
14 مهر 92 21:55
سلام ممنون از اینکه به ما هم سر زدی ماشالله چه پسر بلایی داری خدا نگه دارش باشه هزار الله اکبر خیلی با نمکه
مامان موژان جون
16 مهر 92 14:16
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا عزیزم روز کودک مبارک ببوس نازمنو