کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

بابا بزرگ مامان بزرگ

1392/7/29 6:57
نویسنده : آزاده
197 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب بابابزرگ ومامان بزرگ اومدن پیش ما. مامان بزرگ مهربونم باید شنبه چشماشو عمل میکرد.

با مامانی رفتن کلینیک نور. من هم با بابابزرگ رفتم پارک. به من که خیلی خوش گذشت . خدارو شکر مامان بزرگ هم زود برگشت خونه و حالش خوب بود. از پارک که اومدم خیلی خسته شده بودم و زودی خوابیدم. دیروز عصر رفتن و منو تنها گذاشتن.

کفش بابایی

 



هوا چند روزه خیلی سردشده

این عکس هم چند شب پیش که رفته بودیم ولنجک پیاده روی

ولنجک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بردیا شیطون
29 مهر 92 11:56
ای جانم...... پاتو توی کفش بزرگترا کردی وروجک.....
مامان موژان جون
29 مهر 92 11:58
لام عزیزم الهی من فدای این پسملی که پاشو تو کفش بزرگترا میکنه
مامان امیرشایان
29 مهر 92 13:11
خوش بگذره پارک و ولنجک و ... بابا ما رو هم تحویل بگیر
مامان اهورا
29 مهر 92 16:35
آخی...حال مامان بزرگ الآن خوبه؟؟؟!!!
قربونت برم با اون فیگورت.


سلام . عملش خوب بود. ممنون از لطف شما