کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

قطره فلج اطفال

1392/7/29 15:43
نویسنده : آزاده
312 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامانی رفتیم پیش خانم دکتری که برای من واکسن زد .

هفته پیش قطره خوراکی مو نخورده بودم . امروز رفتیم اونجا. ولی جلوی در ورودی مطب که رسیدیم من فهمیدم چه خبره!  مامانی منو به زور بغل کرد و با گریه و جیغ و داد برد پیش دکترم. دو قطره به من دارو داد و بعد هم با مامانی رفتیم پارک .من هم مثل همیشه یک کمی تاب بازی و سرسره بعد رفتم سراغ دستگاه های ورزشی توی پارک و گلها .

پارک

 

گلها

گل ها

کوروش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان اهورا
29 مهر 92 16:34
ای جونم....
مامان امیرشایان
29 مهر 92 23:21
آخی عزیزم،مامانی کوروش جون حواسشو داشته باش تب نکنه
مامان موژان جون
1 آبان 92 11:56
زیر چتر بوسه ها ، آسمان غدیر شد فرصت ِ تنفس ِ نغمه ی کویر شد ترجمانی از بهشت ،ترجمانی از خدا روی دست ِ عرشیان، آیه ای غدیر شد . . .
مامان موژان جون
1 آبان 92 11:57
افرین به این پسملی که رفت قطرشو خورد قربونت برم
الناز
2 آبان 92 12:37
سلام عزیزم عید غدیر بر شما و خانواده محترمتان مبارک باشه نی نی رو ببوس