کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

بدون عنوان

1393/6/11 10:52
نویسنده : آزاده
332 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهی میشه که فرصت نشده به وبلاگ سربزنم. با شروع تمرینات ورزشی خودم و رفتن کوروش به مهد کودک کمتر وقت داشتم. ماه پیش هرروز مشغول تمرین بودم تابرای مسابقات اسکای رانینگ که 24 مرداد برگزار شد خودم رو اماده کنم. 22 مرداد مامان جون و نگار اومدند پیش ما و من 5 شنبه رفتم دماوند. کوروش یک شب بدون من کنار مامان جون و نگار بود. و این اولین باری بود که شب تنها می موند.من مطمئن بودم که بهانه دوری من رو نمی گیره ولی بابا نگران بود و مرتب تماس می گرفت . بالاخره تونستم مقام 5 کشوری دست پیدا کنم و به تیم ملی  اسکای رانینگ راه پیدا کنم. از کوروش عزیزم ممنونم که این مدت با من همکاری کرد و حتی موقع دویدن توی پارک با من همراه بود.چشمک شبی که برگشتم کوروش در رو برام باز کرد پرید توی بغلم و بعد از چند ثانیه هم خیلی عادی مشغول بازی شد. 

شبی که من دماوند بودم

26مرداد تولد خاله نگار

28 مرداد خاله نرگس از اهواز اومد. چند روزی که اینجا بود مرتب مشغول خرید بودیم. سه شنبه 4 شهریور رفتیم خونه مامان جون. و  شنبه بامادر بزرگ مهربونمون برگشتیم تهران.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ツ دختربهاری
11 شهریور 93 10:54
_____________________¶¶ ____________________¶¶¶¶ ____________________¶¶¶ ___________________¶¶ ___________________¶ ___________________¶ ___________________¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_______¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶_______¶¶¶¶_____________¶¶¶___¶¶¶¶_______¶¶ ___________¶¶__________¶¶_____¶¶_¶¶___________¶ __________¶¶___________¶¶¶_____¶¶_____________¶ __________¶_____________¶¶¶____¶¶____________¶¶ _________¶¶____¶¶________¶¶____¶¶___________¶¶ _________¶¶____¶¶¶_____________¶¶__________¶¶ __________¶¶____¶¶¶____¶¶_____¶¶__________¶¶ ___________¶¶_________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶______________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶_______¶¶_______¶¶¶ __¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶_________¶ _¶¶_________________¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶_________¶ _¶_________________¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶ _¶¶________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶____________¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶ ______________¶¶______¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ______________¶_________¶¶¶________¶¶¶ _____________¶¶________¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶________¶¶________¶¶¶¶¶¶ ____________¶______¶¶¶_____________¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶ من آپم حتما بهم سربزن اگه باتبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن
سولماز مامان آیناز کوچولو
20 شهریور 93 0:49
سلام به این گل پسمل .. ماشالله چه گل پسری خدا همیشه نگه دارش باشه . و در کنار هم شاد باشید
mahsa
23 شهریور 93 19:08
سلام عزیزم . حالتون چطوره؟ می بوسمت