کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

یکی یک دونه مامان و بابا

بدون عنوان

1393/7/9 13:19
نویسنده : آزاده
123 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم یک ماه گذشت و من فرصت درج پست در وبلاگ رو نداشتم. روزها یا با تمرین در باشگاه یا کوهنوردی و دو در ولنجک می گذره. گذشته از آن شهریور ماه مادربزرگ اینجا بود . وبعد از جراحی چشمش مدتی منزل ما بود. ماه گذشته خاله عاطفه و کیارش هم به ما سر زدند. بعد از رفتن اونها همراه بابا رفتیم پیش مامان جون. بابا برای کلاس های پزشکی به اصفهان رفت . در برگشت  شنبه 8 شهریور بامادر به تهران اومدیم. یک روز پیش ما بود و بعد همراه خاله برای معایناتش رفت. 19 شهریور مادر بعد از جراحی چشمش پیش ما اومد و تا 29 پیش ما بود. اوایل باباجون هم تهران بود تا وقتی که من با مادر هستم از کوروش مراقبت کنه.

درماه گذشته حرف زدن کوروش رشد خوبی داشته و تقریبا تمام خواسته هاش رو می گه . توی کارهایی که فکر می کنه میتونه پیشنهاد کمک کردن می کنه. و وقتی می بینه توی بزرگراه ترافیکه یا ماشین دنده عقب می ره می گه مامان مواظب باش... خیلی دستهاش رو می شوره . و به تنهایی می تونه از توالت فرنگی استفاده کنه. تمام ترفندهایی که من برای اینکه به سی دی ها و وسایل دست نزنه حالا برای خودم اجرا می کنه . مثلا می گه صبر کن برو تو اتاق من .. برووووو. بعد از رفتن من سی دی عوض می کنه. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان حديث
11 مهر 93 14:45
─────────────▒███░───░████████▒ ───────────█████▒░█████░▒▒▒▒▒▒█████ ──────────██▒▒▒▒██████████████▒▒▒██░ ─────────██▒▒▒▒███▒██▒██▒▒█████▒░▒██ ─────────█░▒▒▒██▒████████████▒█▒▒▒█░ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒░▓▓▒░▓▒▒████▒▒██ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█░▒████ ─────███████████▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒██▓▒███ ─────██▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒██ ───────██▒▒▒▒▒▒▒▓██████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────█████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────██▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█████▒▒▒▒▒███ ────███▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▓▒▒███ ──────█████▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█████ ─────────████▒▒██████▒▒▒▒█████ ────────────███▒▒██████████ ──────────────████▓──█▓█ ────────────────────████ ────────────────────█░█─────█████████ ────────────────────█▓█───█████████████ ──░█████████───────████──██▓███▒▓████ ─█████████████─────█░███████░██████ ───████░▒███▒██────█▓██████████ ─────█████▓▒█████─████ ─────────██████████▓█ ──────────────────█▓█────████▒█▓▒█ ─────────────────█▓██──█████████████ ─────────────────█▓█──██▒████░█████ ────────────────██████████▒██████ ────────────────█▓███████████ ───────────────████ ───────────────█▒█ ───────────────███ سلام به من هم سر بزنيد
مامان حديث
16 مهر 93 11:51
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام عزيزم روز كودك مباركت باشه يكي يه دوووووووووووووونه اي